Sverige är till för alla

Här sitter jag på skolan och myser till det! NOOOOT! Har haft marinbiologi och nu blir det fysik! Efter lunchen så är det föreläsning om universum på miun. Själv mår jag inte direkt kalas och har en sprängande huvudvärk, det gillas! Nu satte min lärare igång en grej som låter HÄRLIGT!

Igår så träffade jag sundsvalls största idioter! Det var inte så roligt för jag blev väldigt arg. Okej träffade är att överdriva men jag ... stötte på eller kanske mera såg och blev tilltalad. NU ska jag ta tag i det här och rensa bort slöddret från staden. Inga rasister på våra gator! Dom bygger för fan erat jävla Sverige! Det är dom idioterna som ska bort!! ÅH jag blir så förbannad! MÅSTE GÖRA NÅGONTING! Förhoppningsvis så åkte folk och tog ner skiten igår kväll eftersom det är inte så bra att vara ensam liten brud i mörkret med 20 nazister. Kan bara sluta på ett sätt så innan det slutade på det sättet gick jag därifrån.

Allt det där blev väldigt osammanhängande men jag är fortfarande väldigt arg. Överreaktion är alltid den bästa lösningen men vad ska man göra? Man får vara ful men inte dum!

Åsikt?

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0