Pluggisar är vi inte alls det

Jag har en enorm hunger i min mage. Inte så konstigt eftersom jag åt middag kl 16.... Fast jävlar vilken middag jag åt. Mormor fyller år så då kan nog dom flesta lägga ihop resultatet. Fast nu är jag hungrig igen så snart dax att ge mig ut på jakt.

Idag kom mamma på att hon hade Erikas kavaj i sin garderob! En lång svart en. Den är snygg! Den är en aning stor så jag inte knäppa den men öppen är det kalas. Syster hade den på sin studentbal fast hon behövde den typ inte så det är i princip oanvänd. Jag klagar inte!

Dax för lite matematik. Prov på hela kursen på onsdag. Det känns inte så där jätte kalas. Ska kolla in något nationellaprov nu hade jag planerat.

Sen tänkte jag klä ut mig så här! För hon är ju skit snygg


Åsikt?

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0