Godermorgon

Det är torsdag morgon och jag har den näst värsta skoldagen på veckan framför mig. Känns inte så pepp.

Jag hade bestämt mig för att jag inte skulle se True Blood igår men tillslut så hittade jag mig kl 22:35 stirrandes in i tvn. Dåligt och det får jag sota för idag!

Mitt knä kan bajsa på mig. Det gör OOONT! Jag förstår inte vad som har hänt? Det är en konstant smärta och gör jätte ont när jag går! Härligt att jag ska cykla.

Jag borde börja göra saker i tid som att om en halvtimme ska jag börja bege mig till skolan och jag har en halv macka kvar och pyjamas kvar.

Meeeen! Det är morgon och morgon = Bollnäs-Martin. Hahahaha den kvinna har fött ett barn som väger 8 kg och är 62 cm lång!!! Hahahaha jag dör! Det är ju liksom groteskt! Det är 3 gånger så tungt som en vanlig unge! Haha!

Åsikt?

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0