Dom vill att jag ska dö

Jag ska berätta. I lördags så var jag och red, dom som rider på riktigt vet att det är jävligt jobbigt och min kropp är inte den bästa (inte mina ridskills heller eftersom det var ett tag). Ridningen resulterade i en hejdundrande träningsvärk. Idag (måndag) så tyckte mina idrottslärare att jag skulle gå från Södra bergets slalombacke till fågelbergsstugan och sedan vidare till Sidsjön. Vi gick vilse eftersom dom blå prickarna försvann.... Jag var blöt, hungrig och hade väldigt ont i benen. Vi kom fram då var nästa krux: Vi skulle göra knopar och göra något av naturen! Snabba som vi är så var vi klar snabbt och maten kunde intas. Sedan var det dax att bege sig vidare dom 5 km till Sidsjön där vi skulle paddla kanot. Jag blev blöt för jag skulle sitta på botten, trodde vi skulle välta ca 10 gånger och kändes som om vi var med i en indian film när vi gled omkring i vassen.

Hemma så väntade tvättstugan och en skönt bad. NU väntar massage av min kära mor för att mjuka upp mina ömmande muskler. Jag måste nog vara den mest otränade människan på jorden.

Åsikt?

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0