1,5 år av kärlek

Jag vet att det blev puss bild igårkväll men idag är det befogat. Faktiskt.

 

Jag och min älskade har idag denna dag varit tillsammans i 1,5 år! Det är väldigt länge tycker jag. Joacim Lindgren är denna pojkes namn och han har hjälpt mig igenom mycket som varit svårt här i livet. Klappat mig på huvudet när jag gjort något bra, torkat mina tårar när jag har varit ledsen och skällt på mig när jag inte vågar göra saker som jag egentligen kan. Även om jag är arg och skäller på dig och gnäller så skulle det vara hemskt tomt om han inte fanns där så jag kunde bli arg på någon. Att min första riktiga kärlek skulle bli så underbar kunde jag knappt drömma om.

 

Du är helt underbart fin och får mig att orka kliva upp på morgonen.

Jag kommer alltid älska dig<3


Åsikt?
Postat av: Anna <3

Älskar dig massor av mest :D Hade j uvart tråkigt om du aldrig gnällt eller skällt, då hade det ju inte varit någon utmaning att vara ihop med dig, och jag gillar utmaningar :D



Dessutom så väger alla gånger du är underbar, fantastisk, snäll, söt, bäst och mysig över allt annat.

2009-09-28 @ 17:06:35

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0