Söndag

Idag är det söndag och det känns inte helt bra. Snart om 20 minuter så ska jag bege mig bort till min kära systers nya lägenhet där jag ska få i mig föda i form av smörgåstårta. Jag har inte riktigt bestämt mig om jag tycker det är gott eller inte... Brukar oftast bli jävligt kvalmigt efter ett tag. Lägenheten är fantastiskt och jag funderar på att ta med mig kameran och ta lite pics! Åh jag vill också ha en egen fin liten lägenhet. Fast någon får gärna betala den åt mig!

Nu är det dax att kräkas lite mer på kemin. Prov på tisdag känns allt annat än peppande. Jag måste få godkänt annars så kommer Barbro bli ond på mig. Det vill jag icke!

Nu ropar den organiska kemin på mig. "LÄS MIG! LÄS MIG!" "Dö" svarar jag.

Åsikt?

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0