Pain

Min gårdag var helt fördjävlig. Hela dagen så var jag helt grinfärdig över hela livet och allt jag gjorde gick åt helvete. Att jag skulle ha matteprov idag gjorde ju inte det hela bättre. För att runda av hela kvällen så fick jag reda på att Manson har ställt in sin konsert. Jag ska vara ärlig och erkänna att jag grinade som ett barn... länge. Det var som om någon hade dragit undan mattan som jag stod på. Det var den ENDA jag hade sett fram emot. Den konserten var en utplaning i uppförsbacken jag vandrar i. Men istället så växte sig berget lite högra och blev lite brantare.

Näe fyfan. Idag blir det ingen rolig dag. Jag har slutat få ett överskott av vätska i ögonen när jag tänker på det i alla fall. Men ont gör det.

Åsikt?

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0