Jävla skit dag

Ännu en måndag har gjort sitt intåg och jag vet inte riktigt vad jag tycker om det. Det regnar och jag har inga nycklar. Sömn hade varit ganska trevligt!

Idag så hade jag kemistuga på morgonen, marinbiologi nu men jag är för opeppad för att sitta och göra 48 frågor som ska komma på provet så jag bloggar istället, sedan är det äckel lunch, PA då jag ska sitta och kolla igenom enkätsvar, svenska och sedan mitt inatten träffa två stycken lärare för att prata om sex och samlevnadsundervisningen. Då ska enkäten vara igenom kollad och klar i princip. Kan bli bra. Kan bli dåligt.

We Will See!


Mamma slutar kl 16.00 så jag kommer inte in hemma innan det ändå... Tärt!

Åsikt?

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0