Fantastisk morgon

Jag är väldigt trött och har väldigt mycket att göra. Det resulterar i att bloggen får lida. INte för att jag trort någon lider eftersom jag inte har några läsare.... Men vi kan ju låtsas!

Istället för att spela farmville som resten är världen så spelar jag Happy Aquarium! Det är sjukt jätte roligt och jag myser varje gång mina fiskar äter, tränar eller skaffar fler fiskar. Varje fisk har en viss plats i mitt hjärta. Jag ångrar fortfarande att jag sålde Lenin. Han var speciell. Det var ett misstag. Men vad gör man? Han får leva fritt ute i havet nu!

Krister är tråkig och snackar om massa djur. Det kan ju vara spännande om han inte skulle ha varit han. Dagen börjde dessutom fint med att någon har tagit bort min plastpåse på min cykel (den har inte blåst bort. nejnej!) så det var två dm frost på sadeln så jag fick vacker gå till skolan. Härligt!

Åsikt?

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0