En aningens ångest

Inom en snar framtid så kommer min rygg att ta död på mig. Det känns inte helt okej att det känns som om mitt skulderblad ska klättra ut genom skinnet. Jag uppskattar det inte helt. Slut fred och må bra!

Idag hade jag kemiprov som jag nästan kunde. Jag har aldrig varit så frustrerad för jag kunde det nästan. En timme plugg till och det hade suttit. Det är då man ångrar att jag la mig kl tidigt igår.

Ångest

Någon annan som har ångest är nog Emelie för hon ska sjunga idag i aulan på hedbergska inför massa folk. Jag är stolt och känner mig lite som en mamma. Min lilla flicka är duktig och modig och allt kommer att bli jätte bra! LOVAR!

Åsikt?
Postat av: emma

ja olle waller är för jävla skön! har du haft en bra kväll? (:

2009-10-20 @ 22:36:55
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0