Inte bra

Det känns som om hela livet har rammlat ner på mig. Lite svårt att förklara men jag är konstant grinfärdig och orkar knappt ta mig ur sängen på morgonen. Det är ett under att jag tar mig till skolan över huvudtaget.

Idag har vi fått klar tecken på vilka kurser vi kommer få i trean. Jag har fått alla jag har valt och det resulterade i det trevliga faktum att jag kommer läsa 9 st kurser på hösten för att bara läsa fyra på våren. Det kommer bli jävligt skönt eftersom då finns studenten runt hörnet! Sweet! Men lite tufft där på hösten bara... Men det fixar jag! Hehe.. visst. Fint att drömma i alla fall.

Nu måste jag fortsätta med psykologin och få i mig någon form av föda innan jag spyr.

Åsikt?

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0