UUUHHÄÄ!

Det är fredag, klockan är kvart i nio och jag är vaken! Uscha. Jag vill bara lägga mig ner igen och klappa lite snällt på min ömma tå. Nu ska jag springa runt och se om min tå håller för lite idrott. Jag vill vara med för vi ska leka lekar och det tycker jag är jätte roligt! Hoppas att det massa barnsliga lekar!!

Nu har jag ett minne här: Alltid på ju-jutsun så lekte vi bulldog. Fyfan vad det är roligt! Den går ut på att det är en som är "bulldog" och sitter med ansiktet vänt bort från alla "kattungar" som sitter och väntar på en linje. Sedan ska bulldogen säga något som jag nte kommer ihåg men typ "Vem är rädd för bulldogen?" och alla andra ska svara "Inte jag" typ. Sen ska man på alla fyra springa över till andra sidan och unvika att bli nedbrottad av bulldogen för då blir du också buldog. Så fortsätter det så tills alla är tagna. Underbar lek!


Åsikt?

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0