Sjukgymnast?

Eftersom jag inte riktigt orkade lyssna på genomgången så gjorde jag en liten sökning på sjukgymnastutbildingen! För er som inte visste det så har jag bestämt mig för att jag ska bli sjukgymnast. Det är en fin utbilding som jag troligen kommer kunna komma in på!

Det som behövs är: Grundläggande behörighet samt Ma B, Sh A, Nk B, Id A. Naturkunskap kan ersättas med Bi A, Ke A och Fy A eller Omvårdnadsprogrammet.

Det har jag ju faktiskt läst. Eller id A och Fy A håller jag på med och Nk B har jag inte läst fast det behöver jag ju inte! Svin bra!!

Eller så ska jag bli lågstadielärare.


Åsikt?
Postat av: Zoë

Sjukgymnast låter roligare än lärare :)

2009-03-17 @ 17:29:15
URL: http://zoeboe.blogg.se/
Postat av: Anonym

bli sjukgymnast! asbra!

2009-03-17 @ 18:02:28

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0