Något vill mig illa

Jag har en magkatarr som inte är från denna jord någonstans! Bara tanken på träning känns rent åt helvete... Hela dagen har varit fördjävlig. Jag orkar inte berätta allt skit som har hänt idag men till och med pappa tyckte synd om mig och då är det fan illa. Tårarna var inte långt borta när jag kom hem vill jag lova... Just nu är dom nära.
OOOH dom spelar Ulf Lundell på Rock Klassiker... Som för den delen är helt raspig och försvinner ibland. Varför?

Men köra den stora bilen ska jag göra i snön som fallar och träna ska jag också göra. Det som är dåligt att jag kommer prestera skit eftersom jag är äckligt opepp på att träna.

Det blir nog bra. Man ska se det posetiva i livet och det är att.........det är fredag imorgon och jag ska vara med Jocke för vi ska ha vårat ett års firande. Det är bra.

Åsikt?

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0