Min fina kjol

Nu måste jag gnälla lite... Jag köpte en kjol i lördags och nu har jag fått den tvättad.. Gissa vad som har hänt? ALL JÄVLA FÄRG ÄR BORTA! Eller okej inte all.. Men den är inte snyggt svart längre utan grådaskig. Jätte fint verkligen! Det som gör det hela värre är att på vissa ställen så är den fortfarande svart så den är liksom fläckig. ASSNYGGT! Jag vill böla lite.. Fast den kostade bara 33 kr och är liiiite trasig. Men jag vill ändå ha den. Jag ska lägga ut en bild någon gång när jag får en kamera.

Ner och gnälla lite på min far ska jag göra!



Edit:
Jag vill ha en ny design. Ge mig. Gör mig en. Jag vill ha! Jag vill ha en smexy en.

Åsikt?
Postat av: Jocke

Var det inte du som ville lära dig ps? Då kan du ju designa en ny design själv?

2009-03-03 @ 21:47:31

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0