Kanske ett litet barn?

Jag vill bara hem och sova. Mitt liv är inte bra. Jag är trött och har snart masssa fysik. Det känns jävligt opeppt. Opepptoppept!

Emelie och jag har bestämt att jag ska bli gravid efter gymnasiet och hon ska bli extra mamma. Det blir bra... Då blir det aoutomatiskt ett uppehåll eftersom det är lite svårt att plugga med en liten bebis som behöver mat en gång i kvarten. Asbra! Så jag borde alltså bli gravid under nästa år.. Fast då kan jag inte vara med på alla studentfester... vilket inte är så bra planering kanske. För det är ändå 9 månader som jag ska vara gravid så kanske att jag få ha två års uppehåll då. Sen är det bort med ungen på dagis så blir jag sjukgymnast. Party!

Åsikt?

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0