Jag har hittat en ny. Förlåt

Jocke har en poäng att jag borde göra den själv.. men eftersom du har gett dig tid att lära mig ps så är det lite svårt. Dessutom så är jag sämst att ta bilder på mig själv eftersom jag alltid ser hemsk ut! Jag är en person som aldrig ALDRIG blir bra på bild.. Den som hittar en bra bild på mig vinner ett fint pris! Jag lovar!

Jag har hittat en ny kärlek. Förlåt att du får reda på det på det här sättet, men det är det enda rätta! Min nya kärlek är en yoghurt! Sorry hjärtat men du smakar inte vitt persika och vitt te. Dessutom så har du inte stora fina bitar persika heller! Utan du smakar ... något annat. Fast å andra sidan så vet jag inte om jag vill ha ett förhållande med ett paket yoghurt för den tar ju slut. Han får nog vara min älskare... Så får det bli!  För nu ska jag sova så jag kan få kliva upp och älska med min älskare!

Åsikt?
Postat av: Jocke

Vit persika inte vitt persika om du nu ska envisas med att ha vit framför persika :P



Jag kan lära dig i fjällen, ska jag ta med mig datorn?

2009-03-04 @ 13:30:45
Postat av: Anna

Jag stavar dom jag vill!

2009-03-04 @ 13:58:10
URL: http://wampyr.blogg.se/
Postat av: olby

jag har tusen fina bilder på dig!

2009-03-04 @ 14:38:31
URL: http://attackmisstag.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0