Godmorgon

Just nu är jag inne i en personligkris. Jag HATAR mig själv. Det är knappt så att jag står ut med mig själv...

Det här är jag:
- För smal för att det ska vara snyggt
- För otränad för att det ska vara snyggt
- Har noll till bröst
- Mitt hår är kort och fult
- Jag har massa ärr överallt
- Jag är hjulbent
- Lat
- Lite lätt dum i huvudet så jag inte förstår vad jag inte borde göra som att gå natur och gå utanför dörren på dagarna
- Klär mig som en dagisfröken
- Vill se ut som dom som lyckas se så där bra ut med misslyckas butalt
- Jag vill tro att jag har något litet bra
- Ingen har någonsin lyckats kommit på något positivt som jag är bra på.

Det finns tusen saker till men det orkar jag inte skriva. Mitt självförtroende är väll i höjd med mina fotknölar och knappt det. Jag vågar knappt gå på stan för det känns som om jag tar upp någon annans plats. Det är hemskt och jag orkar verkligen inte gå till skolan idag. Men jag gör det för Rebeckas skull.

Sedan vill jag säga att det är för er som jag tycker om som gör att jag överhuvudtaget orkar kliva upp på morgonen. Om ni inte hade funnits så hade jag aldrig orkat.

Åsikt?
Postat av: Jocke

Du är underbarast i världen, du är också underbart bra på att vara min flickvän.

2009-03-12 @ 17:25:39
Postat av: olby

det finns jättemycket du är bra på! ärligt talat! du är rolig, du är snäll, du är snygg, du vågar saker, du kan lyssna OSVOSVOSVOSV! <3

2009-03-12 @ 17:33:03
URL: http://attackmisstag.blogg.se/
Postat av: BerntArne

anna, de kallas pms!

nej men, du har dubbelt så stora bröst som jag, jag ska allt visa mina bröst på riktigt så ska du få se att du verkligen HAAAAR dubbelt så stora.

du har en pojkvän som älskar dig precis för den du är.

om du tycker du är för smal för att de ska vara snyggt, måste du tycka jag är fulast i världen för jag är smalare än dig, då måste du tycka jag har anorexia.

och resten orkar jag inte ta upp, som sagt pms och du vet att du är bäst, och snygg och bra och att jag älskar dig precis för den du är och de har jag gjort sen vi var 3 år <3



tack & hej leverpastej

2009-03-16 @ 17:47:44
URL: http://mlieee.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0