At the moment...

...så är jag lite mer peppad än vad jag var när jag skrev mitt tidigare inlägg. Det jag vill göra nu är göra om min blogg. Den är äcklig.

Lyckan över att manson har återuppstått gör mig på samma satt destruktiv (fast inte så allvarlig), men jag vill klä mig jätte svart, lyssna på honom på högsta volym och bara ligga på sängen med lite ljus tända och insupa hans röst. Det finns tre personer här i världen som kan totalt förändra mig på bara några sekunder.

1. Marilyn Manson. Det är sant. Han är verkligen en av mina verkligen totala älskade artister. Jag skulle seriöst kunna dö för att få se honom igen. Att få känna den lycka och bara stå och gråta och att sedan inse att jag faktiskt var där är helt oförglömlig. Om jag så ska åka till USA så ska jag innan hans tid är ute ha sett honom en gång till. Eftersom Metaltown har jag bara totalt förträngt eftersom det inte kommer att gå. Snyft! På riktigt... Jag är helt grinfärdig nu när jag skriver det här...

2. Joacim Lindgren. Han kan få mig att bli äcklig och barnslig. Det är sjukt... Jag förstår inte hur han kan stå ut med mig när jag blir så nästan varje gång vi träffas. Det är helt omöjligt att beskriva hur jag blir det närmsta jag kan komma är ... fjantig fast ändå inte. Jag är lugn och trygg och fylld med kärlek.

3. Mamma. Seriöst och på riktigt! Så fort mamma är med så blir jag 5 år och inte kan göra någonting själv. Fast jag kan erkänna att jag utnyttjar det till max så lite har jag väl mig själv att skylla på... Men ändå!

Det enda jag vill göra nu är att dunka manson. Kan jag dunka manson? Nej för att jag har små barn som sover i mitt hus våningen under. Jag vill inte få mina föräldrars ondska på mig... Det räcker med att jag inte städar rummet!

Åsikt?
Postat av: Jocke

Du får också mig att må underbart, älskar dig :D

2009-04-01 @ 10:44:20

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0