Ännu en morgon

Solen skiner, det sitter en hackspett utanför mitt fönster och jag är pigg! Kan det bli bätttre? Jag har varit astrött och svin deppad i flera månader och nu helt plötsligt så är jag pigg och glad. Tänk vad lite solsken kan göra!

Vem gick och la sig kl 22 igår då? Gissa!! JAG så klart! Sen så sov jag till 8. Det är jävligt länge! Underbart!

Träningen igår gick väl. Jag behöver verkligen träna ryggen. Smärtan när jag har tränat klart är förlamande. Sedan att jag har fruktansvärt ont i min stortå är en annan femma. Haha jag har alltid något jag kan klaga på! Asbra!

Vi firar mina skador med en bild på en peppad Rebecka innan tävlingen!



Rebecka och min tränare!


Åsikt?

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0