Peace and Love

Jag har ångest. Stressen är hög och vad gör jag? Jo jag sätter mig ner och bloggar. Älskar mina sätt att hantera stress på.. Jag skiter i det jag ska göra helt och hållet. Klockan är halv elva. Om två timmar (antar jag) kommer jag bli hämtad för att åka till stationen. Spännande! Förutom mönstringen och när jag var till England (fast då var Erika med så det räknas inte riktigt) så har jag aldrig gjort något utan mina päron. Okej jag har varit i lite stugor och så... men det är inte samma sak. Nu är det ett nytt ställe och massor med människor. Lite nervös är jag faktiskt.... Förkyld är jag som ett jävla svin också. Planering!!

Nej nu måste jag ta tag i det här så jag hinner klar!! Önska mig trevlig resa och hoppas att jag inte glömmer något!!!

Åsikt?
Postat av: Rebecka

Fan va härligt! Längtar efter dig sötis

2009-06-28 @ 16:41:15
URL: http://b3ckiis.bloggagratis.Se

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0