Oket blir bara tyngre och tyngre...

...Snart kommer jag inte orka mer. Nu har jag fått det bekräftat. Jag kommer få ig på matten. Men Ulla trode på mig och Rebecka så vi ska göra prövning nästa år och fixa till det. Jag är godkänd i fysiken och just nu ig i kemi. Ni får tycka jag är dum och så men jag känner mig helt förstörd. Jag vill bara sätta mig ner och gråta. Men jag är fullbokad hela kvällen så det har jag inte tid med...

Nej nu måste jag äta lite gröt så jag överlever kvällen eftersom mat är överskattat. Min matlust har totalt försvunnit. TOTALT. Antagligen för att jag är stressad och ledsen. Men jag ska ha lite roligt idag i alla fall för jag ska demonstrera och sedan ska jag träffa Matilda när vi ska vara duktiga och jobba på pipeline. Det blir nog bra.

Have a nice day!

Åsikt?

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0