Arma goddamn motherfuckin geddon

Varför bloggar jag alltid när jag inte har tid? Ja du det är en jävligt bra fråga. Men jag har i alla fall gjort lite fysik idag! Var stolt över mig. Jag fick precis höra att min älskade kommer spelas som nästa låt hur stor är chansen att jag sätter mig ner och bölar? Enorm skulle jag vilja säga. Har varit grinfärdig hela dagen utan att jag har känt mig ledsen. Mer bara att tårarna har viljat komma.

Det jag ville säga var att jag har hittat min nya kärlek. Bandit radio! MYYYYS! Asbra musik hela tiden. Det älskar vi!

Sedan vill jag säga att min älskade Filipha har fyllt 18! Det resulterar i att äntligen har en av MINA kompisar fyllt 18! Inte för att ni som jag känner som är 18 inte är det utan en av mina små söta hjärtegullsbebisar har fyllt! Ska vi dra en bild på den? JA!

Hoho här sitter jag och bölar mitt i bildletandet. Inte hittar jag bilden jag ville ha heller... Så det blir ingen bild. MANSON<3

First you try to fuck it,
 then you try to eat it If it hasn't learned your name, you better kill it before they see it

oSaMmAn HäNgAnDe BrUd

Åsikt?

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0