Vilken frilla? HJÄLP!

Ska klippa mig på lördag... Jag har inge aning om hur. Eftersom mitt hår är så slitet så jag tror att det kommer rammla av snart så ska jag klippa av mig stora delar av det. Fast... Mitt hår är lockigt så jag måste tänka till lite. Jag har hittat lite idéer på nätet men ingen helt bra... Men om man klipper och klistrar lite på blir det nog bra. Kolla här:

 
                                
      Bild 1                            Bild 2                                            Bild 3

Bild 1: Luggen är bra och frillan är väll egentligen också bra.. Men nja.. Fast alla andra ser ju lika dana ut men ändå!
Bild 2: Jävligt cool måste jag säga... MEN! Den är väldigt uppklippt och jag är väääldigt lockig. Uppklippt + Lockar = Inte bra.
Bild 3: Det känns bra för att hor har lockligt hår. Så klart... Just därför så känns det som om jag vill ha den.

Har du någon idé så let me know!

Åsikt?
Postat av: BerntArne

jag tycker faktiskt mitten nästan, du kan ju alltid platta det + att när de vuxit ut lite grann kan du börja att bara platta luggen och låta resten vara lockigt!

2009-01-15 @ 21:49:44
URL: http://mlieee.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0