Tillbaka till verkligheten

Träningen igår var hemsk och jag ville sätta mig ner och böla. Fast det var sjukt roligt att ta ut sig så där. Visst jag fick lite ont i kroppen med en fin liten bula på armen... Det är intressant att man kan få det på armarna... Trodde bara man kunde få det i  huvudet. Intressant och jag har ett blåmärke som är som ett streck. Med lite klämmärken över resten av armen. Nej  nu ska jag inte gnälla mera! Det var roligt. Andreas tog massa bilder också som han hotade att han skulle lägga upp på hemsidan. Inte så snällt tycker jag! Fast igår när jag kom hem så gick jag runt med ett lyckligt leende på läpparna och var sarlig. Sen när jag skulle sova så kunde jag inte slappna av i benen. Prova att ligga och ha spända ben när man ska sova så förstår ni att det inte är så jävla lätt. Tillslut så lyckades jag somna....

Idag är det skola igen.
Jag är lite ledsen i ögat. Jag vill inte. Lyckans ljus är att Ulla är sjuk idag så det är ingen matte. Min lust för skolan är helt borta om den någonsin funnits så den helt borta nu... Känns bara onödigt och ännu mer onödigt. Blööhö. Jag pallar inte!!!!!!!! Nu ska jag fundera ut vad jag ska säga på våran debbat vi ska ha, för/emot elitklasser. Jag är emot så klart! Jag är emot allt hela tiden. Det är mysigt då slipper alla undra om jag vill eller inte! Jag är emot. That's it!

Emelie din dumma brud!!! Du sa att du skulle ha fixat bloggen till igår kväll!! Har du gjort det? NEJ! Nu är jag lite ledsen i ögat....

Åsikt?

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0