Jaha

Jag råkade sova en stund när jag kom hem. En timme närmare bestämt. Fast innan jag somnade så läste jag lite på redovisningen som jag kanske ska ha imorgon. Sedan tänkte jag skriva lite på svenskan... Vi ska argumenterna.

Nu blev jag ledsen för jag hade skrivit mer... Men min dator dog lite. Så nu får jag skriva om... Men det var så här mycket som jag hade kvar när jag började.

Men som sagt.. Vi ska argumentera. Det är jag och Rebecka mot Jocke, Anton och Daniel... Vi vet ju hur det kommer att sluta! Ehe... Inte bra.

Eftersom jag inte ska läsa matte E nästa år så kommer jag behöva läsa massor med poäng nästa år... Därför så tycker Ulla att alla vi mobbade som ska göra det ska läsa en kurs nu på vårterminen istället. Det är jag helt okej med om det hade varit så att det hade funnits några val alternativ... Den kurs som jag nu kommer att inta nästa vecka är: Företagsekonomi A! YES! Fyfan vad roligt! Min drömm! YES!YES!YES! Får jag gråta? Men vad gör man... Det blir nog bra.

Åsikt?
Postat av: olby

jag hade fan velat läsa företagsekonomi! bra-att-ha-ig!

2009-01-14 @ 14:52:12
URL: http://attackmisstag.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0