Söndag

Jag har tränat idag. Det gick till så här: Innan det började så var jag så opepp så jag skulle kunna gå därifrån, uppvärmingen gick bra... Inte så krävande så när vi satt ner och stretchade så fick jag mitt lyckorus! Det var fint! Lyckoruset dog ganska snabbt när vi började sparka. Det gick rent ut sagt åt helvete! Mitt humör blev inte bättre av att vi skulle göra twitttjagis (tror det stavas så... skit samma. det är en bakåtspark i alla fall) eftersom jag kan inte göra den för 5 öre. Vi började lite smått sen fick vi byta partner och sedan då jävlar! Då hände det! Allt föll samman! Det bara funkade! Då blev jag lycklig! Mitt leende gick väll från öra till öra! Fick till och med en hight five av mannen som man aldrig får beröm av! Det var stort och jag blev glad... Fast sen så gick det inge bra längre.. Plus att jag sträckte mig igen. Asmysigt! NOT! Jag vill böla lite..

Imorrn börjar jag 16:00 och jag har körlektion kl 8:50... Det kallas planering! Fast då kommer jag upp och jag hinner göra massa innan jag ska iväg till skolan. Jag ska äta Subway imorrn också! Det är nice! Har inte tid med det här nu är egentligen för jag tittar på Greek. Min nya kärlek! Höhö det är så fint<3

Åsikt?

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0