Vilken platt och hög vägg!

Egentligen har jag hur mycket som helst att säga men ingen orkar läsa igenom ett långt inlägg så därför så ska jag korta ner allting. Jag vill göra en lista men eftersom jag alltid gör listor så känns det lite dumt. Jag gör en stycke indelning med  en liten fin mening ibörjan så kan du välja att läsa eller inte läsa utrifrån den. Fräsigt och så där. Rubriken har inget med mitt inlägg att göra. Den är bara rolig! Om man har sett sagan om de banlysta som troligen kommer att läggas upp här imorgon!

Min blogg har jag totalt ledsnat på, inte själva bloggen men utseendet. Så hint! hint! alla som kan! I want a new one!!! Jag har värsta drömm utseendet i hjärnan men det är nog lite overkill så det skiter vi i och tar den enklare versionen jag också har... Så om du känner för det släng ner en kommentar så tar du och jag ett litet snack tycker jag!!!

Det faktum att skolan börjar på onsdag känns inte så lysande. Det faktum att den börjar imorgon eftersom det tydligen är tisdag så blir jag lite ledsen i ögat. Jag har inte lust alls och jag har vänt på dygnet så jag kan inte somna innan kl 3. Tror att jag ska sitta uppe en stund ikväll för att kliva upp kl 9 imorgon, hålla mig vaken hela dagen, träna och sedan sova tidigt så kanske vi kan få bukt med detta problem.

Jag har spenderat pengar idag. Det var inte likt mig, fast när jag väl kommer igång så går det inte att stoppa. Det som fick följa med mig hem var: Tre tröjor, ett par trosor, ett nagellack och en mascara. Rea är inte bra. Måste nog informera min omgivning lite bättre om att inte ta med mig på rea. Det blir som en drog... Usch. Eller jag kan följa med, men inte ha några pengar med mig!

Det var något mer jag tänkte på... JO! Jag har hittat massa saker som inte är mina hemma hos mig. Dom har varit där ganska länge... Men ändå! Så om du saknar något så kan du ju höra av dig så är det säkert jag som har dom!! Vissa saker har jag lyckats placera min vissa grejer är jag lite smått osäker på så jaa.. Let me know!

Igår var jag duktig och masade mig iväg till träningen där jag först fick sitta och vänta ute i kylan i en kvart. När jag väl fick komma in så var det hör och häpna!!! 11 grader i lokalen. Det var inte nådigt ska jag tala om! Otränad insåg jag att jag var också... Arg blev jag med. Men det är sånt man får ta. Träning senare idag med blir mysigt.

Näe nu ska jag göra något åt mitt liv ev sova. Men det känns onödigt! Vi avslutar med ett litet grattis åt min älskade Manson också! Han fyller nämligen år idag! Hurra Hurra! Det firar vi med en bild!


Fiiiiiwn pojke!! Fast min andra pojke är också fin men han fyller inte år idag så han får igen bild.



Åsikt?
Postat av: Jocke <3

Jag har ju lovat att hjälpa dig.

2009-01-06 @ 19:33:18
URL: http://bajsbajsochbajs.se

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0