Torsdag

Idag är den andra dagen som jag kan säga att jag är 18.
- Hur gammal är du? Frågar dom.
- 18, säger jag då.

Känns fint. Nu måste jag gå på ica och köpa lättöl och snus. Som en riktig karl! Fast det är lite lite tråkigt.... Jag vill vara 20 och gå på systemet och köpa smirnoff ice! Det vill jag ha! Men är jag 20? Nej.. Jag är 18. Mesigt! Men höhö! Ska fan köpa det på fredag! Mysigt... Ehe. Ja.

Min kropp håller på att utveckla en förskylning. Det har jag INTE tid med. Om någon vecka så ska jag ju mönstra så jag måste ju bygga muskler så jag blir fem gånger så stor som den är nu ..... Drömma går ju. Det blir nog bra... Fast jag har ingen lust att bli förskyld för jag vill träna. Det är roligt även om jag inte får träna taekwondo så kan jag göra annat roligt!

Om 20 minuter så ska jag ha fysik. Det enda jag vill göra är att sova. Känns inte så lyckat... Min hjärna har sa godnatt för några timmar sen. Innan jag gick till skolan.... Inte bra.

Åsikt?

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0