Tabletter, Tabletter och ännu mer Tabletter

Onsdagar brukar vara bra dagar eftersom jag börjar 12:10... Men idag är det ingen bra dag. Hela jag känns lite mosig. Min ansikte känns svullet och halsen är inte på bra humör! Halsen och näsan tävlar nog om vilken som kan producera mest äckel. Taskigt! Jag har insett att mina dagar går ut på att ta en massa jävla mediciner. Det är inte roligt eftersosm jag väldigt lätt får ont i magen av sånt. Idag så har vi tagit: Ipren, hostmedicin, nässpray och jag har även knaprat i mig en mucoangin.. Det här gör jag tre gånger per dag. Snart ska jag väll börja äta cylokapron också eftersom den veckan börjar närma sig! Asmysigt. Plus att jag skulle behöva smörja mitt ben lite bättre med linement.... Dåligt.

Näe nu ska jag till apoteket och se om jag hittar något mer roligt jag kan äta!

Åsikt?

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0