So many things to do and so little time

Yes box... Snart är ännu en dag över. Fast den knappt har börjat. Hittills så har jag kört bil... Det gick ganska bra. Sett två avsnitt Greek, halvt svultit ihjäl, ätit en subway macka, skrivit en lista över mina fysiska problem (jag skojar inte... mamma gjorde en och den innehåller fyra punkter. Jag vet att jag är gnällspiken nr 1 fast den här gången är det faktiskt saker som är ganska allvarligt) , skrivit klart två labbrapporter, haft lite ångest över livet, haft lite mer ångest över att jag måste lämna huset, fixat frillan och haft ont i låret.

På det som återstår av min dag ska jag smörja mitt lår, gå till skolan och prata med massa päron och deras små barn, svälta ihjäl, pussas lite, gå hem, äta mat, göra klart biologin och kanske titta lite på greek om jag hinner men det är knappast troligt. Får sätta mig ute i köket så min hjärna inte övertygar mig om att jag får titta. Japp så får det bli.. Men nu har jag inte tid att sitta här! So many things to do and so little time!

Åsikt?

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0