Överfall och rengöring

Blev precis överfallen av min pojkvän. Jag vet inte om det var mysigt eller inte... Min nacke gick väll mest av.

Just nu är det hård fight om vem ska ska redovisa idag på samhällen... Det lutar åt oss.. Men det funkar liksom inte. Det går inte! Jag vill inte...

 Idag så vill jag göra mig ren. Inte för att jag är äcklig utan för att jag inte har gjort någon djupare rengöring på ett tag. Jag vill raka benen, göra hårinpackning, noppa ögonbrynen och göra annat som man kan göra... Egentligen så skulle jag vilja bada men det orkar jag nog inte. Det handlar om prioritering! Eftersom jag ska på core idag så kommer jag komma hem sent och jag måste hinna se Greek idag.

Igår så såg jag finaste avsnittet! Jag dog! Lite Martina med tror jag! Hon är sjuk stackarn... Nu så ska några redovisa...

Åsikt?
Postat av: Jocke

Tycker du borde pussa på mig

2009-01-14 @ 17:54:37
URL: http://ord.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0