Nu är det fan nära...

Sista dagen som omyndig. Jag vill bara böla. Grejen är den att jag har fått för mig att imorrn så kommer jag vakna och så kommer världen vara i en annan färg eller att jag kommer att se massa dolda grejer. Fast jag kommer vakna precis som vanligt och ingenting kommer vara annorlunda. Haha hjärnspöken is the shiet!

Trots att jag klev upp för 17 timmar sen så är jag inte trött längre. Jag missade det tåget för någon timme sen. Känner mig härligt övertrött och kommer nog inte kunna sova på ett tag. Blir väckt tidigt imorgon fast jag börjar 12.10... Det är DÅLIG planering. Dessutom har jag matteprov. Lycka! Bästa dagen någonsin! Weeej!

Sova var det... Eller iaf ta ett steg mot sängen som kan vara att borsta tänderna. Låter bra! Vi kör på det!

1 tim och 15 minuter kvar. Ajsing.

Åsikt?

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0