Min stackars kropp

Min kropp gör ont. Träning är fan inte bra! Jag ångar mig att jag gick idag.... För sjävklart så hetsade jag mig själv till att göra saker som jag inte borde göra. Fast jag klev av på en gång när jag kände något. Det känndes lite bra. Tror inte jag har ont fast resten av min kropp gör ont så det är liiiite svårt att säga. Vi gjorde hundra situps och det kändes kan jag lova! Herre jävlar! Dom där sista 40 var inte nådiga! Usch fy och blä! Plus att jag inte har några ryggmuskler så när magmusklerna börjar ge upp så är det dom som får ta vid och det funkar inte så bra... Men det är fint! Det är roligt med träning! Lite tråkigt bara att jag inte kommer träna på ett tag nu... Min tränare har gett mig träningsförbud några veckor. Kanske lyssnar jag bättre på honom än mig själv och alla andra. Så nu är det löpning som gäller! Tråkig... Men är man dum så är man. Dumma mig!

Skola imorgon... Inte roligt!

Åsikt?

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0