Min nya design

Thihi! Jag har fått en ny design... Det är nice! Jag har tagit mig en liten paus i mitt samhälls studerande för att roa mig lite på internet. Det går alltid att fördriva lite tid så! Bilden där uppe ska det fixas lite med.... Det ska inte vara en ritad brud där vad det ska bli får ni se! As lurig jag är nu!! Byta bilden där nere på mig måste jag också göra... Den var inte snygg förut men nu passar den verkligen inte in! Men det fixar vi! Näe nu ska jag göra något annat i mina följande fem minuter innan jag ska slänga mig över ekonomin igen! MUMS!

Om den gammla inte syns så tryck på f5! Fast det vet väll alla redan men om det skulle vara någon som undrade!

Åsikt?
Postat av: BerntArne

hahah du kommer kanske inte få de inlägg du vill ha idag heller, eftersom de är grammis och jag kanske inte hinner sitta så mycket vid datorn...MEN IMORGON ÄR SISTA DAAAAGEN, JAG LOVAR

2009-01-07 @ 20:07:00
URL: http://mlieee.blogg.se/
Postat av: Anna

Böööö svik mig igen du! gör det!

2009-01-07 @ 20:18:45
URL: http://wampyr.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0