Massa fint

Idag har jag sett en av dom finaste filmerna på länge och har kommit på en väldigt viktig sak.

Vi börjar med filmen: Jag är inte så mycket för dramor/dramer/vad fan nu man vill (google vill inte säga rätt till mig och ni fattar ändå). Dom är oftast bara mjäkiga och det händer INGENTING på flera timmar.. Onödigt  slöseri med tid helt enkelt. MEN det finns undantag och då är då jag sitter och bölar som en idiot i flera timmar istället. Det behöver ju inte heller vara nödvändigt men då har det kanske gett mig något i alla fall.
Som filmen jag såg idag: AUSTRALIA. Fyfan säger jag bara... Först var det lite "Jaha.. Det har var ju fint! Men böla tänker jag inte göra" men mot slutet så var det "NEJ!! Jag ska inte hulka! Jag får inte... Aaaandas luuungt. Så ja!! Bravo! Det är inte fint på filmen.. Det är inte bra.. SLUTA BÖLA FÖR I HELVETE!!!" För där satt jag med tår våta kinder och det enda jag ville göra var att börja stortjuta, men eftersom jag är så snäll så lät jag bli på grund av att mina med människor kanske inte skulle uppskatta det. Så snäll är jag. Men den var fin.

Den jag har kommit på är att jag älskar när det är mörkt. Eller det behöver inte vara mörkt så länge det inte är dag. Det ska vara natt helt enkelt! Allt är så stilla och lugnt, ibland kan det till och med kännas som om du är helt ensam. Jag älskar den känslan av att gå ute mitt i natten en sommarkväll. Helst i slutet av juli, början på augusti när det är varmt på nätterna. Den känslan är så härlig. Jag kan gå där,  andas,  tänka och helt enkelt bara finnas. Underbart...

Något annat som är underbart är att sova. Fråga bara min älskade! Han vet vad jag gillar det aktiviten! Så sängen kallar på mig! Godnatt<3

Åsikt?

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0