Måndag

Igår var ingen bra dag och dagen är inte heller en så bra dag. Min kropp mår INTE bra. Min hals är så irriterad så jag skulle bara vilja kära bort den, min näsa är också på dåligt humör och min nacke ska vi inte ens prata om. Innan en ipren, två andra tabletter och ibumentinsalva så hade jag så ont så jag var halv döv på ena örat och ville spy. En kraftig huvudvärk hade jag också. Inte roligt att vakna så... Inte kunde jag äta frukost heller pågrund av mitt tillstånd. En liiiiten macka och en kopp the var det som jag fick i mig. Summan av kardemumman är att jag fortfarande har ont i nacken, är äckligt trött av alla tabletter och är hungrig.

Första lektionen är fysik. Behöver jag ens säga att jag älskar den här dan?

Åsikt?

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0