Lördag

Första dagen med mitt nya hår... Jag har tvättat det och nu ser jag ut som min mamma... Nästan. Påminner väldigt starkt om Hermiones också.. iaf första filmen. Men det blir nog bra det här... Hoppas jag. Ehe... Ja. Plattången är min vän!!!

Ikväll blir det brudarna och för deras skull har jag till och med bäddat sängen! OMG! Så snäll är jag! Jag och mor min var ute och körde bil idag också. Gick svin bra! Tills jag skulle parkera... Det är väl inte riktigt min grej kan jag säga.. Så får träna lite.. Det lär ju komma på uppköringen! Blir nog bra det också.. Jag funderar på att sluta säga "det blir nog bra" det har börjat blivit för många gånger... Inte bra!

Min kärlek till Marilyn Manson har återuppstått och blivit stark igen! Inte för att den någonsin har varit borta utan bara varit mindre! Men nu!!! Åh jag älskar den människan! Han är så bra! Jag vill slicka på honom...


Bäst jag slutar skriva så att jag inte kommer försent pågrund av datorn.. Ehe.

Åsikt?

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0