Lite allmänt gnäll

Min kropp mår fortfarande inte bra... Men det gör den sällan. Fast nu mår inte mitt psyke heller bra. Mitt humör gick i botten där någon gång under matten då jag fick tillbaka vårat lilla test. Jag tappade alla mina hjärnceller och resten av lektionen så ville jag bara sätta mig ner och böla. Det är så det kan gå ibland!

Jag har även en fruktansvärd ångest över teorin eftersom jag på långa vägar inte är klar. Men tänkte flörta med någon imorgon så jag kan få lunchsällskap imorrn på stan så jag kan sätta mig på checkers sen och göra massa tester för där är det inget annat som lockar! Ehe... ja. Men ska göra lite nu också.. Fast det går så dåligt så jag vill bara böla varje gång jag ser dom. Dåligt.

Åsikt?

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0