Jag är så lycklig

Imorgon är det en fin dag! Eftersom Ulla fortfarande är sjuk så börjar jag kl 12.05 imorgon! Det betyder att jag kan kliva upp ganska sent och ändå hinna träna på samhällen! Som grädde på moset så är samhällen den enda lektion jag har imorgon eftersom vi inte behövde gå på filosofin om man är klar! Summan av kardemumman blir ATT: Jag börjar 12:05 och slutar 13:00! Det är sånt man blir glad av! På kvällen sedan blir det träning så morgon dagen ser lysande ut!

Nu ikväll så var det
som nog ingen missat grammisgalan! Jag kom ner lägligt till In Flames som spelade och när dom fick pris för Bästa hårdrock. Mysigt dag ändå.. Med tanke på att det var första skoldagen! Höhö!

Ska nog gå och lägga mig ändå snart... Kl är ju ändå elva. Godnatt<3

Åsikt?

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0