Imorgon blir en hård dag

Snart är skolveckan slut och en helg står för dörren! Tre veckors skoldag med några få lektioner har kännts asbra måste jag säga! Imorgons krävnade schema är körlektion 9.45-11.10 och sedan stressa iväg till idrotten som börjar 11.40... Det betyder att jag inte kommer få någon lunch imorgon i alla fall inte innan idrotten... Jag kommer dö. Vi har boxning och jag har inga armmuskler och heller ingen mat i magen. Det blir till att jag äter en rejäl frukost känner jag. Skynda mig hem som attan och äta något! Fundrar lite på att köpa en liten macke på subway... Liksom unna mig det efter lite träning! Känns bra! Höhö... Dyrt bara men jag har en liten kupong så det blir bra!

Nu ska jag sova innan jag ska kliva upp... Känns ännu bättre!

Åsikt?
Postat av: viktoria

haha, ja det är sjukt kul! ;) Jag hade den på min redovisning idag :P

2009-01-09 @ 14:44:24
URL: http://viktoriamo.blogg.se/
Postat av: WÖ TYP ESTETER

din blogg är inte så mycket du. du vet det va?

2009-01-09 @ 14:44:37
URL: http://nej.se

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0