Fredag, fredag, älskade fredag!

Idag är det sista dagen på skolveckan! Igår hann jag aldrig blogga eftersom jag var barnvakt till mina små skitar! Dessutom försökte jag prata med Martina fasts Agnes blev ledsen hela tiden och sen när jag hade lagt henne så blev jag tvungen att läsa kemi och göra teori. Jag är hemskt ledsen Martina!! Men vi ses ju ikväll!

Igår fick jag även veta att Wilma har blivit stor. Vi kör ett citat på den:
- Wilma det är bolibompa nu, säger jag.
- Jag vill inte titta
- Joo men gör det! (jag ville bli av med henne och då är tvn jävligt bra)
- Nej jag är stor så jag tittar inte på det längre!


Jaha.. Då vet jag det. När man inte längre tittar på bolipompa så är man alltså stor. Betyder det då att jag som fortfarande kan titta på bolibompa inte är stor än? Fast jag gör det ju inte varje dag utan finns det inget bättre eller om det redan är på så kan jag titta. Det är ju faktiskt lite bra ibland. Jag säger då det...

Nu ska jag lyssna lite på när dom går igenom provet som jag inte gjort än! Öronen är spettsade!

Åsikt?

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0