Ett steg in i vuxen världen

Min kropp är inställd på gnäll så egentligen borde jag inte blogga. Fast egentligen har jag ingen andlening att gnälla går dagen var bra och även den här dagen. Förutom den förkylning jag vaknade upp med imorse.

Igår så tog jag mitt första steg ut i vuxen världen! Jag köpte alkohol helt lagligt! Det som är ännu bättre är att jag inte visade leg en enda gång! Haha snacka stolt jag är! Fast jag tror att det var så att alla trode att jag är lika gammal som Erika och hon ser ju ut att vara lite äldre än 18 så... Ja. Det var ju roligt Anna... Världen antecknar!

Idag så har jag gjort något jag inte gjort på väldigt länge! Eller så länge sen var det inte men för länge sen... Jag red på en fin liten häst! Åh det är så mysigt så jag dör lite i hjärtat! Fast jag råkade rida lite för nära några träd så jag är lite öm... Och har lite träningsvärk... Men det var det värt!!

På kvällen så gick jag och mamma på bio och såg underbara Benjamin Button! Den var fin! Väldigt fin! Det blev samma stört flod av tårar som till Australia... Jag var alldeles ledsen i hjärtat efteråt.. Det kanske är den som tog med mitt humör till botten... Nu måste jag hitta något att lyssna på och kanske sova lite.. Är sjukligt trött!

Åsikt?

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0