Det är kväll vad mer behöver jag säga?

Snart så är det onsdag. Då är det en vecka kvar tills jag fyller 18! Har blandade känslor....

Idag hade jag tänkt att jag skulle lägga mig tio.. Det sket sig. Brutalt. Men det är så det blir ibland... Nu måste jag ladda ner mer greek så jag slipper det problemet som jag hade idag när INGET funkade. Jag ska inte bli så engagerad i allt tror jag. Det blir nog bra...

Det vore ju roligt om mamma kunde ta sig ut ur badrummet så vi som har skola att gå till kan gå och lägga sig. Det är nackdelen med att bo här... Det finns bara en toa. Förut kunde jag ju fixa på vilka tider och hur länge jag ville. Sånt är mysigt.. Borsta tänderna i 10 minuter bara för att jag kan liksom! Det är ju sånt jag tycker är roligt... Ehe.. Lite trött kanske?

Godnatt

Åsikt?

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0