Dagen innan dagen D

Jag har insett att jag måste boka om mina prov. Den håller inte det här. Det finns inte en chans på denna jord att jag kommer hinna göra klart alla test på två veckor. Not a chance in a lifetime! Lite hemskt känns det men nu kommer nog Jocke ta körkort innan mig men jag gör det hellre när jag känner mig redo än är osäker och inte klarar det. Eftersom jag är en mes så skulle mitt psyke inte klara av det... Då väntar jag hellre till midsommar.

Mitt bloggande har återkommit till mig igen. Det känns lite mysigt på något sätt. Jag tror att jag har saknat det. Tidigare idag hade jag en tanke på att jag skulle bli lite mainstream och lägga upp bilder på det jag köpte igår men eftersom min mobilkamera är dum så struntar vi i det. Men dom är fina. Jag känner mig lite glad i själen... Fast jag skulle behöva köpa lite annat egentligen men lite nya tröjor fräschar alltid upp!!! Usch... Nu låter jag hemsk.

Yes Box! Nu ska jag äta lite korv med bröd! Det är nog bland det godaste jag vet! Okej... Liten överdrift men jag kan verkligen sakna det. Jag är nog mammas flicka ändå eftersom tillber Korvguden på nätterna!! Lite julmust ser det ut som jag får också det är ganska nice! Resten av min dag så ska jag fika lite med min syster om något har öppet, räkna matte om jag hinner, träna och försöka sova innan kl 4.

Åsikt?

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0