Ben till salu?

Någon som har ett par ben till salu? Eller kanske utlåning i alla fall? Jag är nämligen i stort behov av ett par nya! Mina fungerar inte som dom ska... Inte för fem öre. Så slå en pling så löser vi det du och jag tillsammans!

Jag håller på att bli beroende. Mitt behov av träning håller på att ta över mig. Om jag skulle göra som jag ville så skulle jag nog träna varje dag, ju hårade ju bättre. Det är helt sjukt. Jag vill inte träna för att gå ner i vikt eller nått utan jag får sånna enorma endorfin kickar av det! Jag blir så jävla hög på grejen liksom... Bara tanken nu när jag ligger här gör mig lycklig. Jag vill träna, springa, göra 40 000 armhävingar eller vad som helst som får pulsen att stiga! Känslan när pulsen går upp, andingen blir lite angsträngd och musklerna börjar jobba är helt jävla underbar. Även om jag blir hur trött som helst och vill mest sätta mig ner och böla så är det ändå så skönt efteråt! Jag blir så lycklig. Under träningarna på taekwondon så hinner jag lugna ner mig så pass mycket att jag hinner få den där kicken och då är träningen helt super härlig! Efter en hård uppvärmning och sedan slappa av och kanske stretcha i några minuter så känner man glädjen smyga sig på en! Helt underbart!

Åh lycka är att träna. För att lindra mina smärtor så ska jag gå och värma min vetekudde och lägga mig och läsa lite tror jag. Asmysigt! Kärlek till min syster som jag fick den av! Jag älskar min vetekudde<3

Åsikt?
Postat av: Anonym

Meh säger du inget om din underbara flickvän som kommer massera dig sedan för att lindra din smärta och sedan kräva massage tillbaks för att han håller på att dö av trötthet efter idrottslektionen.



Nä nä inte älskar du honom :(

2009-01-09 @ 16:57:21
URL: http://bajsbajsochbajs.se

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0