Skola eller inte skola?

Idag är det söndag och det betyder att imorgon så är det skola. I vanliga fall brukar det bara betyda det fast idag betyder det en till sak. Imorgon har jag uppkörning. At the moment så är det snökaos ute... Det är både bra och dåligt eftersom jag då måste köra långsamt och får massa tid att tänka MEN samtidigt så måste jag vara så duktig så jag inte skabblar bort allt. Min skoldag imorgon består av fysik kl 10.00-11.00 och sedan matte 12.00-13.30.... Det finns bara ett litet problem och det är att jag har uppkörning kl 10. Om jag inte klarar det betyder det att jag måste på skolan... förkrossad. Efter mönstringen så vet jag inte om min hjärna klarar ännu ett nedslag. Vi får se hur det blir!

Åsikt?

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0