Tyck synd om mig!

Min kropp håller på att dö! Jag har inte varit fysiskt aktiv på tre veckor och att då träna är inte nådigt! Att det sedan är massa fys gör inte saken bättre! Taskigt... Dåligt gick det också. Men det är en annan femma.

Just det! Jag körde bil ensam idag! Vem överlevde? JAG! Jag hämtade upp Rebecka också så vi tog oss upp till träningen! Hon var nästan avslappnad tror jag. Det kändes ganska bra. Jag lyckades parkera också! Det var lite fint!

Jag har ett jävligt stort problem... Min mobil är paj. Skärmen funkar inte. Det betyder att jag inte kan skicka sms, inte ringa och framför allt så har jag ingen väckarklocka. Hur hade jag tänkt att jag skulle ta mig upp imorgon då? Ja det kan man ju fråga sig.. Jag älskar ju min mobil... Dumma! Jag vill ha den... NU! Jag vet inte ens om jag har några papper på den så jag kan lämna in den någonstans. Jag känner mig ganska fucked!

Näe.. Jag kan inte sitta här och gråta över spilld mjölk utan dax att läsa lite fysik och äta lite mat!

Åsikt?

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0