The High End of low

Mansons nya platta är såååå nära! Det finns ett namn "The High End of low" och det finns en första singel "I want to kill you like they do in the movies".

På hemsidan så står det så här:


"My new record is done, man," he tells the S.S. "It's called The High End of Low - it's a self-described state of being that I'm in. You're going to be fucking freaked. It's the shit."

 Manson is currently in the mixing process - no word yet on a release date - and this month he'll shoot the album's first video, for the tune "I Want to Kill You Like They Do in the Movies." "It's nine minutes long," he says. "Severely sadist. Basically, it's murder, sex, death, the end."


Jag dör lite inombords. Som grädde på moset så kommer han till Metal town och min älskade har lovat att följa med mig! Lyckan är fullständig! AAAW!

Åsikt?
Postat av: elin

Fan vad jag längtar tills skivan släpps!! Är nyfiken på devour och den där Tyvär kan jag inte åka till MT för min pappa fyller 50. Trist att två roliga grejer händer samma dag, och så långt ifrån varandra! Manson is the shit! :D

2009-02-19 @ 10:28:09
URL: http://meandother.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0