Teorin klar, bara resten kvar...

Jag är så sjukligt glad över att jag är klar med teorin fast nu har jag massa annat dåligt att tänka på! Eller det är väll inte dåligt direkt men det är läskiga saker. Jag hade tänkt skriva min vecka väldigt länge men inte kommit mig för så jag passar på nu!

Tisdag (idag) - Teoriprov
Onsdag  - Körlektion 8.05-9.30 (vilket inte är snällt eftersom jag börjar 12.10
Torsdag - Mönstring. Tåget går 8.10 om jag inte minns fel
Fredag  - Mönstring. Kommer hem kl 8.45 (tror jag) och då ska jag vara med Jocke.
Lördag - Jocke!
Söndag - Åka till pappa, packa, träna och sedan åka till mamma.
Måndag - Uppkörning

Blir  en fin kommande  vecka det där. Det skulle vara jävligt mysigt om jag klarade allt. Det jag är mest orolig för är mönstingen och det faktum att jag inte kan parkera. JUST DET! Helvete.. Jag skulle behöva ett intyg på att jag håller på att ta körkort. Hoppas det går att fixa där på en gång! HOPPAS! Annars så blir jag arg på mig själv.

Ikväll så ska jag på Ung vänster möte som Jocke har dragit iväg mig på. Det blir nog bra.

Ha det!

Åsikt?
Postat av: Jocke

Vara med jocke, den meningen gillar jag :D

2009-02-03 @ 20:34:45
URL: http://ord.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0